Kalmar!


Nu så, nu är jag på plats i Kalmar efter fyra timmar buss och en och annan töntig fotopose. Jag är inte var som helst i Kalmar heller - på hotell i Kalmar! Jag är van vid madrasser, garderober eller i bästa fall vandrarhem. Nu sket sig mina första planer och jag fick en impuls och bokade in mig på stadshotellet. Kalmar är trots allt den sista staden jag måste övernatta utan vänner i och pengar har ju vi studenter i överflöd, som alla vet.
Fint bor jag i alla fall och ska försöka göra mig i ordning för att göra skyltsöndag i Kalmar!

Vi ses.

Kommentarer
Postat av: sandra

fin bild! jag var bara tvungen att berätta att jag kände igen både hörlurar och sjal, jag tror att jag har precis likadana. (kanske inget jättesammanträffande med tanke på att de flesta såna sjalar ser i princip likadana ut, men ändå)
17 dagar kvar tills jag är hemma nu. saknar dig. kram! /s

2007-12-02 @ 23:09:37
URL: http://englandochjag.blogg.se
Postat av: Anders

Ser att du hittat det borttappade smycket... eller skaffat nytt? Snart så!!! =)

2007-12-03 @ 00:05:33
Postat av: Mike

Jag har bott i kalmar! Hehe

2008-01-30 @ 13:28:42
URL: http://www.murderama.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0