Kalmar


Kalmar var en fantastisk spelning, spontant absolut en av de tre bästa jag sett under turnén. Jag kan inte komma på något annat ställe än eventuellt Göteborg som kan ha varit bättre. Anna och Lasse gjorde en underbar "Jag är hos dig igen". Efter "Kom änglar" springer Lasse tillbaka när han är på väg ut, greppar gitarren och river av "Solen i ögonen". Sött. Samma sak hände senare i Växjö, men charmigt är det ju ändå.

Jag har lite bråttom iväg, kom precis hem från Växjö och måste ta min upp till Nyköping. Tro det eller ej, men det händer att jag försöker gå på ett par lektioner i veckan (www.kymusikevent.se).

"Tyvärr" var konserten så bra att jag glömde fota, men tre bilder med kvalité nog att man ser ungefär vad de föreställer, kunde jag vaska fram;

KALMAR


Bilder från Växjö kommer ikväll.

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0