Min sambos medicinska kunskaper

Eftersom Tindraz frågade; Nej, min sambo har en bred utbildning; 40p beteendevetenskap, 20p ekonomisk historia, 20p litteraturvetenskap, 60p grafisk design, men... tja... medicinska kunskaper är det sämre med. Senaste dagarna har jag dock lindat in det stackars knäet med en riktig elastisk linda, det var bra. Fast jag har ju i och för sig inte heller någon medicinsk utbildning...

I torsdags bestämde jag mig för att trotsa knäet och åka till Örebro ändå. Jag hade lite problem att ta mig in i bilen, men tänkte att "va fan!". Min älskade Jackie ringer på vägen upp och meddelar att hon bokat bowlingbana... - och Tilla spelar såklart. Allting går om man vill, jag inledde med en strike.

Fredag morgon bestämmer Jenny och jag mig för att åka till Stockholm, gå en vända i affärer och ut på krogen. Jag överväger skoval och bestämmer mig till slut för dessa:
image147

Tro det eller ej; Knäet läker som det ska. Snart kan jag springa maraton, eller åtminstone gå till bilen utan att halta.

C

Kommentarer
Postat av: Tindraz

nu känner jag mig lättat. Du måste ju ta hand om dig. Vill gärna ha dig helt till sommarens upptåg! Kram

2007-12-29 @ 15:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0