Växjö


Efter en rolig kväll i Kalmar, tog jag en buss till Växjö. En snäll vän hämtade upp mig på stationen i något som verkar vara Sveriges regnigaste stad... Växjö visade sannerligen inte sin bästa sida under mitt första besök. Jag hoppas på sol nästa gång jag kommer tillbaka - i sommar spelar Lasse i Växjö på min 20årsdag!

Hur som helst; För första gången i mitt liv hörde jag mig själv säga "Vi stannar här bak, man ser säkert bättre här". Och vips så överlevde jag en spelning längst bak i lokalen. Växjö hade en härlig publik och gänget verkade pigga, glada och sugna. Fullt ös. Har ni tänkt på att står man en bit bak så ser man allt ljus?!

Det blev en hel del bilder, här är några av dom;

VÄXJÖ

Kommentarer
Postat av: Ranniz

Hej! Halkade in på din blogg genom Winnerbäcks hemsida. Du har underbart fina bilder! Jag var också på spelningen i Vxö. Så underbart! Nu ser jag fram emot sommarspelningarna!! Ha de gott! / Ranniz

2008-01-10 @ 11:00:54
URL: http://www.ranniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0