Vem är Cruella?


Efter ett gäng fundersamma mail och ett inlägg på forumet (winnerback.net) där någon verkar tro att jag är Lasse, kände jag att det var dags att presentera mig... Jag är bra på att flumma ord, men dålig på att vara konkret, så jag gör det enkelt;

Matilda, 19 år, Norrköping. Vuxen nog att ha tvåa, sambo, volkswagen, matlåda och kvalificerad yrkesutbildning (www.kymusikevent.se). Åkt på för mycket Lasse-spelningar de senaste fem åren, har mycket nördiga prylar och för många turnétröjor. Gillar nog hemma men längtar alltid iväg. Hatar att resa men älskar att komma fram någon annan stans. Har två hästar, en katt och tre marsvin. Jag är övertygad om att allting kommer att funka om man bara vill, jag ger mig aldrig och ser till att göra det jag tror på. Jag är naiv, lättcharmad och impulsiv.

Jag jobbar extra som servitris, är en välorganiserad kulturarrangör sägs det, scenpoet och nörd. Om jag någon gång inte vet vad jag ska säga tittar jag ner i marken, är en fantastisk kallpratare på jobbet och skriver alltid ett sms för mycket till folk jag inte riktigt känner.

I övrigt är jag hopplös godisgris, har en underlig frisyr och gillar att gå sakta hem från spelningar genom stendöda städer.

Så; Don't blame Cruella, i'm fuckin' innocent.

image136

Kommentarer
Postat av: Tindraz

Hejja Tilla! =)

2007-12-11 @ 09:58:15
URL: http://tindraz.blogg.se
Postat av: Patrik

Det där med att promenera långsamt genom stan efter en spelning håller jag med om. Det är en skön kontrast efter ruset. Trevligt att träffa dig i lkpg.

2007-12-13 @ 21:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0