Popcup som aldrig tar slut

Ibland är jag mest förvirrad av alla; Popcupen har ju inte alls stängt sin röstning - det var bara min lilla söta Indira (min mac) som inte ville visa mig ställningen längre. Nu ser jag igen och vad jag ser är att Lasse leder. Yay.

Nu har jag varit hemma i fem dagar. Stack visserligen ner till Malmö för att se Fiery Furnances i tisdags. Ett fantastiskt band, men hejjävlar vad långt det var! Jag som ändå är relativt van att köra långa sträckor trodde jag skulle kola vippen när vi, på väg tillbaka, passerade Jönköping och klockan visade 03:30... Sense moral: Kör inte Norrköping-Malmö-Norrköping på en kväll, det är ganska tradigt.

Tänkte länge åka till Karlshamn ikväll, men hejdades av mitt förstånd (it's still alive!). Det visade sig nämligen vara 38 mil till Karlshamn, och jag börjar jobba imorgon kl 12. Så, istället, kör jag Kalmar, Växjö, Örebro, Jönköping, Linköping och Linköping.

Och sen?
Tomheten efter explosionen. Och tid att vattna blommorna.

Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0