SEGER!

Lasse vann Popcupen mot Timbuktu! Heja världen!

Jag ska vara ärlig: Det trodde jag aldrig. Men så ringde det en euforisk pappa vid tolv-tiden och ropade "Lasse vann! Lasse vann". Tur att det finns glada pappor. När jag kollade läget i måndags, precis innan jag skulle prata i radion, såg det nämligen ut ungefär såhär;

TIMBUKTU 72,28 %
LARS WINNERBÄCK 27,72 %

Det fanns ett ögonblick då jag övervägde att trycka bort samtalet när P3 ringde. Men vad gör man inte? Jag babblade som om det inte fanns något motstånd i världen - och det gjorde det ju inte heller. När fans-styrkan hoppade in vann Lasse med 55 %. Min prestation i måndags finns att lyssna på här, del 2, ca 11:43.

Nu är det bara att rösta på Lasse i finalen, så att vi kan spola ner Kent i toaletten - en gång för alla.

Vi ses i Borlänge.
All kärlek.

Kommentarer
Postat av: elly

nej, tilla. vi ses i falun! om inte annat så på söndag. okej? även kommer jag att finnas tillgänglig på lördag kväll och förmodligen även natt. om det skulle vara så.

2007-11-23 @ 01:36:17
URL: http://helhet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0