Den här vinden är så kraftig...


image1

I skivande stund upplever 2500 människor en fantastisk livespelning i Lisebergshallen. Själv sitter jag i soffan i vardagsrummet och äter varma mackor som är lite kalla i mitten. Osten har liksom inte riktigt smält... Varför skulle jag vara avundsjuk?

Lite bilder från igår, visa gärna hänsyn till att det är mina bilder och sätt mitt namn om de hamnar ut på vift någonstans. Ber om ursäkt för att kvalitén är så varierande...

image3

image6

image10
Snyggis-Lasse!

image12
Söta ö-borna Erik och Hanna.

Alla fina vänner,
Vi ses i Norrköping 10 november om inte förr. Den mörka natten är så mörk...

C

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, va åller jag på med egentligen. :D Kul va det.

2007-11-11 @ 12:36:37
Postat av: Hanna

å så måste jag ju bara stava fel när jag skriver med,

2007-11-12 @ 22:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0