Tillbaka till Norrköping igen...

..och jag vill inte vara en av alla de där gråa gratistidningsläsande idealpaketen, jag vill ju leva!

Så skrev jag en gång när jag var yngre, men nu känns det ärligt talat ganska skönt att komma hem. Jag har haft en helt fantastisk helg i Göteborg, träffat så otroligt mycket coola människor; Johanna, Sandra & Lina, Erik & Hanna... De sistnämnda verkade till och med tycka att jag var häftig, jag tyckte dom var rätt grymma själva.

Konserterna har varit så jävla bra att jag har svårt att sätta ord på det. Jag kommer försöka skriva något senare ikväll, då kommer det förhoppningsvis upp lite bilder också. I skrivande stund är jag på jobbet och ska fortsätta göra det jag ska istället för att sitta här. Nyss sa de på radion att det vräkte ner i Göteborg, lider med köarna, men är fortfarande avundsjuk...

Vi ses snart,

Er Cruella.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi tyckte också att det var fruktansvärt kul att få köa med dig, igen! Hoppas verkligen att våra vägar (!) korsas igen, snart! Söndagen var verkligen underbar, vi funderar på om vi ska gå i Jönköping med den 6 september, kan du haka på?! Ta hand om dig vännen! Kramar Sandra

2007-10-30 @ 22:15:39
Postat av: Erik

Jaaa lätt att vi tycker du är häftig. :) Kunde man ha en bättre persson med sig när man ska gå på första Lars Winnerbäck konserten? :D En som både var trevlig och häftig :P Ha det så bra. Kramar Erik

2007-11-10 @ 14:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0