Jag hoppas hon sover fint


En vän till mig har förlorat sin mor i natt, som somnade in efter en lång tids sjukdom. Jag lider med de anhöriga och beklagar sorgen. Kan nog inte för mitt liv förstå hur det känns att förlora sin mamma. Det är helt orimligt för mig, jag kan inte ens föreställa mig det ske. Smärta och sorg dämpas med tiden, jag vet inte om det är en tröst eller bara hemskt. Skänker en tanke i alla fall och tror blint att hon sover fint. Jag tror inte på att man börjar om eller lever någon annanstans. Jag tror bara man somnar och sover sådär gott som man annars bara gör när klockan har ringt och man slipper gå upp. Så hoppas jag att hennes mamma sover.

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0