Lycka i videoform


En söt tjej kom fram till mig efter spelningen i Växjö och sa att hon filmat när Lasse pratade innan Hugger i sten. Hade alltså filmat något som för mig var så himmelskt stort. Nyss skickade hon mig videon, en snutt på ett par sekunder där han tackar alla för att de kommit och sen tillägger "Jag ska tillägna nästa låt åt en tjej som alltid brukat stå längst fram, hon fyller tjugo år idag och heter Matilda". Jag tittar och tittar och tittar på den där videosnutten. Herregud.

Kommentarer
Postat av: Johanna



Hej Matilda... Fan vad kul att ha den där videon=)

Hörde att ni hade jävligt roligt efter giget i lördags=) Det var ni verkligen värda.

Hoppas allt är bra och att livet kan återgå till det normala hyfsat smärtfritt.

Vi hörs framöver=) Läs gärna bloggen.

Puss,

den andra Johanna

2008-08-25 @ 23:05:46
URL: http://tramptass.blogg.se/
Postat av: lindaa

självklart borde väl den lille snutten ha en given plats på bloggen?? vore kul att se:) grattis i efterskott!

2008-08-26 @ 12:50:39
URL: http://hemlighetenskammare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0