Dan för dopparedan

Imorgon smäller det. I år känns julen så himla långt borta. Mamma har gjort jättefint i huset och jag har jobbat julbord i en månad, men någon julstämning vill inte infinna sig. Jag ska slå in lite julklappar senare ikväll, kanske kommer lite julkänslor då.

I förmiddags var Jenny, Hugo och jag ute på tur kring Krokek. Gick förbi Uttersbergsstallet igen (eller snarare resterna av Uttersbergsstallet) och promenerade runt gården och våra gamla hagar. Det var skönt att gå där tillsammans med Jenny. Dels har jag inte sett henne på fyra månader, dels är hon en av de få människor som har samma minnen kring vårt gamla stall som jag. När vi kom upp till askorna fnissade jag lite generat och erkände att jag hade med mig kameran. Jenny flinade och halade upp kameran hon också. Min dator vill dessvärre inte kännas vid min kamera (glapp i sladden) men jag lägger upp bilderna så fort jag vunnit över tekniken.

Nu är det snart dags för treans bingo... !

Puss
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0