Helg avklarad

Ännu en helg borta och jag är fortfarande vid liv. Förra helgen brände jag en jäkla massa pengar på tråkiga saker, typ flyttsläp och olja till bilen och mat och annat tråkigt. Den här helgen har jag inte bränt ett öre, för jag har varit på jobbet all min vakna tid. Finns alltså istället en chans att jag faktiskt dragit in lite pengar till den skramlande huskassan. Woho!

Veckan som kommer nu ska bara betas av. Det ska bli oförklarligt skönt när den är över:
Måndag: LIA-presentation (som filmas och bedöms i kursen i retorik), sen Anna T hela kvällen (STHLM! som ett andningshål...)
Tisdag: Tenta (som jag trodde låg på onsdagen men inte gjorde det och jag insåg idag (!) att kurslitteraturen ligger nedpackad i flyttkartonger), sen styrelsemöte i Lkpg
Onsdag: Skola dagtid antar jag, sen jobba 16-22
Torsdag: studieresa till Sthlm (helt fantastiskt att en utbildning förlagd i Nyköping med åtminstone 50 % av eleverna bosatta/uppvuxna i Sthlm åker till just Sthlm på studieresa... Men kul!)
Fredag: studieresa fm, sen Kulturhuset kl 18:30 med Dödsstjärnan på scen
Lördag/söndag: Jobba

Woho, upptäckte precis att vi har "clinic i excel" på onsdag - valfritt och eftersom jag är svensk mästare i just excel kan jag alltså sova. Oh my vad bra!
Imorgon är skolan bara 10-12 så sen tänkte jag kanske försöka mig på ett litet besök på US. Lite larvigt att komma tillbaka på besök efter en vecka kan tyckas, men det är det inte.

Vi ses,
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0