Skylten?

Ikväll spelar Navid Modiri och Gudarna på Skylten i Linköping och jag ligger som en potatis i soffan hemma hos morsan och förstår att det inte finns så himla många bra anledningar att inte åka dit. Eller jo, i och för sig. Jag måste skriva en idébeskrivning för mitt examensprojekt. Men behöver å andra sidan inte lämna Norrköping förrän vid åtta.

Med andra ord: Jag ska nog till Linköping och se Navid & Gudarna ikväll. Fan vad grymt.

Idag jobbat 10:30-16:30 och är helt slut. Imorgon jobbar jag 10-22, söndag 10-19. Sen är det skola måndag med redovisning, Anna Ternheim på kvällen, tisdag skola, onsdag tenta, torsdag studieresa, fredag studieresa och så står Dödsstjärnan på scenen kl 18:30 i Norpan. Sen är det helg igen och jag jobbar morgon - kväll. Blir trött bara jag tänker på det.

C


Kommentarer
Postat av: sandra

jobba inte ihjäl dig. jag vill ha dig kvar.

2008-12-05 @ 20:11:52
URL: http://accordingtosandra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0