Tilla-baka?


I onsdags hade vi klubb Mittwoch här i Nyköping igen. Vi var beärade med Anna + Idde, kul för jag blev tilldelad rollen som ljudtekniker. Nervöst, men allt gick bra och jag hade en av de roligaste kvällarna på länge. (Lätt att säga efter fyra dygns feber)

Jag såg inget problem i att vara i Nyköping 10-02 och upp i skolan igen kl 10. Lägg till ungefär en timmes resa mellan Nyköping-Norrköping. Summa sumarum blev att jag låg i sängen igår med sprängande huvudvärk och illamående och inte visste vad jag hette - igen. Som man bäddar får man ligga.

Men! Idag sitter jag här i skolan igen, entreprenörskap hela dagen. Är lite yr i bollen, men jag lever.

Vi hörs snart igen,

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0