2008


This is how it works
You're young until you're not
You love until you don't
You try until you can't
You laugh until you cry
You cry until you laugh
And everyone must breathe
Until their dying breath

Regina Spektor - On the radio

---

Tänk om man skulle göra en sån där 2007-lista, ni vet, typ konstigaste minne, eller äckligaste macka eller nåt. Jag återkommer i frågan.

Jag har ägnat en och en halvtimme åt att försöka bestämma mig för om jag ska gå och köpa godis runt hörnet eller inte. Jag återkommer i den frågan också.

C


Kommentarer
Postat av: Kia

Hej!
Jag gillar din blogg, verkligen. Skön att läsa.
Jag tror att jag ska sno din idé, om 2007.
Jag hänvisar till din blogg, dock.

2008-01-02 @ 00:50:57
Postat av: tilla

Vad härligt! Sno idén du, jag har ju inte ens verkställt den! Det var svårare än jag trodde... :)

2008-01-02 @ 02:33:11
URL: http://dontblameCruella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0