Årets...

jag är inte så bra på det här, men jag ska göra ett försök;

Årets;

1. bästa händelse, bör ju rimligtvis ha varit Sensations födelse 9 maj efter 16 dygns vak.

2. flopp, lär ju ha varit när jag och Jenny fick för oss att visa marsvinen på utställning, åkte 25 mil för att bli diskvalificerade pga ohyra i marsvinens päls... Det var ganska pinsamt.

3. citat står Jackie för när vi av en slump mötte bandet på huvudgatan i Örebro och de säger att vi borde komma förbi till Mitt andra hem. Jackie svarar helt enkelt "Vi kommer om vi inte hittar något bättre". Strike.

4. och mest kär har jag varit Jonas

5. impulsiva är kanske inte jag, utan istället min pappa och hans nuvarande fru som ringde mig 25 mars och meddelade att de bokat in ett bröllop 14 april!

6. bästa konsert, antagligen lasse i örebro 5 dec. dels för att jag älskar örebro, dels för att jag fick chans att retas med lasse för att han aldrig byter ut sina mellansnack och såklart för att jackie var där.

7. vettigaste beslut, att bara läsa första året ljudteknik i Falun och flytta hem till Norrköping igen. Efter ett år blev jag fortfarande glad som ett barn om jag någon gång lyckades få något att låta, eftersom jag alltid chansade vilt...

8. mest frustrerande syn lär ha varit när jag kom till stallet och min ponny såg ut som på bilden nedan...

9. musikaliska upptäckter är dels Pogues, skivor jag aldrig kan sluta spela och dels Regina Spektor, vars låtar hängde med mig i min mp3-spelare halva Sverige runt.

10. stad är Norrköping. Vackra, vackra Norrköping.

1. 3. 4. 6. 7. 8. 10.

Vi ses.

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0