Just nu


Ikväll skulle jag kunna åka över hela Sverige för att få stå vid staketet på ett gig och titta på Lasse. Men här sitter jag, med missfärgat hår i mitt skitiga kök med en diskmaskin som luktar citron.

Dock: Imorgon är det Grammis och jag ska gunga med på min läktarplats någonstans långt bak. Jag och min kamera och tre fina vänner.

Det känns inte riktigt realistiskt eller befogat att påstå att man saknar Lasse, men det gör jag. Två dagar och ett halvår till turnéstart i Helsingborg. Bara en halv evighet.

Kommentarer
Postat av: Tindraz

misstänker du kommer nyttja din biljett rejält. =D

2008-01-09 @ 10:30:13
Postat av: Sandra

Det hoppas jag verkligen att du kommer göra! ;)

2008-01-10 @ 19:35:40
Postat av: tilla

Vi får väl se...

2008-01-11 @ 09:25:50
URL: http://dontblameCruella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0