Röstlös

Tjo!
Jag har nästan ingen röst! Först hade jag (enligt Jonas) röst som en sån där sexig telefontjej, sen utvecklades det till en djup whiskeyröst till att nu, slutligen, låta lite som Sanna Bråding! Har nästan ingen röst kvar alls nu, förhoppningsvis är den tillbaka imorgon annars blir jag sexigast i hela Kalmar.

Jag slapp förresten både Grönan och Kolmården. Ärligt talat blev jag lite besviken, men fick plötsligt välja på att åka med två nätter och tälta (!) med tre galna syskonbarn och en mamma vid Skara sommarland eller vara hundvakt tre dagar. Valet var lagom svårt. Nu har jag tillbringat tre dygn med att se till att den håriga bollen har skitit, kissat och inte ätit upp något olämpligt. (Med andra ord ungefär vad mamma gjorde i Skara, fast utan tältet)



Imorgon åker jag till Kalmar, det firar jag genom att bleka håret och packa väskan. Väskan låg kvar i hallen sen i måndags, så det var enkelt gjort att packa om. Är dessutom bara borta två nätter.

Vi ses i Kalmar eller Malmö eller kanske i Norpan,

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0