Säter - Sthlm - Nkpg

Jaha, tillbaka i Norrköping igen då. Katten sitter fascinerad i köksfönstret och tittar på barnen på innergården. Skönt att vara så lättroad, jag är fruktansvärt rastlös. Lägenheten har en temperatur på ungefär 100 grader (i runda slängar) och jag håller på att förgås av värme och tristess. Jag har varit hemma i en och en halv timme men jag vet att det blir bättre efter en stund. Känner alltid sådan extrem frustration när jag kommer hem, men det är nog sådant man får lära sig hantera.

Min förkylning ger sig inte. Sedan torsdag em förra veckan har min röst varit lite opålitlig, jag har låtit allt från småhes till Sanna Bråding och framför allt har jag låtit som en tonårsgrabb i målbrottet. Giget i Säter igår var mycket skrik och bråk och djävulskap i publiken jämfört med andra städer. Det tar på energin att hålla koll på folk som kommer flygande o vakter ska stå i vägen hela tiden - men giget var på det hela taget roligt. Hellre full publik än torr publik. Efter giget vänder jag mig mot Jackie för att säga något. Ingen röst. Igen! Frustration, jag som precis fått tillbaka min röst! Nu låter jag dock som vanligt igen, tack och lov.

Efter giget roade jag och Jackie (och ett paket mariekex) oss med att ta vackra bilder. Jag slänger upp några smakprov.

Vi ses,

C

















Kommentarer
Postat av: jaqueline

oh baby baby!

2008-08-01 @ 23:39:50
Postat av: jaqueline

fast du kanske borde censucretrat minabröst? för maruks ksull.. han blir så.. svartsujuk..

2008-08-01 @ 23:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0