Stockholm

Känns lite underligt att vara tillbaka i Stockholm igen, men samtidigt skönt på något vis. Underligt nog blir jag väldigt avslappnad av att vara här. Antagligen på grund av att jag inte kan göra alla miljoner saker jag gör så fort jag kommer ner till Norrköping.

Min telefon ringer varm från glada fans som ska på turné. Alla är lika söta.

Igår gjorde jag ett sk kärlekstest . Det visade sig efter många försök att den person jag borde leva lyckligast ihop med inte var min sambo utan en av mina vänner, Tessa. Kanske sant, men det otäcka var att när jag bytte till det efternamn jag tänkt på att byta till  - då hade jag plötsligt extremt dåliga odds med nästan alla jag kände. Alltså: Med nuvarande efternamn lätt att hitta kärlek. Med annat efternamn, svårt att hitta kärlek. Värt att väga in innan man byter...


M


Kommentarer
Postat av: krille

Det kommer väl bloggas under sommarturnen?!

2008-07-04 @ 16:53:50
Postat av: tilla

2008-07-05 @ 11:16:20
Postat av: tilla

Jadå, lite bloggande blir det nog. Jag kommer nog finnas ganska aktiv på Fansbussens blogg på winnerback.se också :)

2008-07-05 @ 11:17:13
URL: http://dontblamecruella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0