Sömnlös

Har sovit två timmar ungefär och hela tiden drömt att jag snoozar och snart måste gå upp. En rätt trevlig dröm, vaknade av ett sms från Michaela (som inte heller kunde sova) 03:14 och insåg att klockan var långt ifrån gå-upp-tid. Kunde plötsligt inte somna om, låg inte alls bekvämt och var ärligt talat lite hungrig. Så nu sitter jag och äter mackor och ska skriva recension på kvällens spelning. Sen ett nytt sovförsök. Klockan sju ringer klockan.

Puss.

Ps, jag har fått erbjudande om en lägenhet i Aspudden på 38 kvadrat för 4400 kr i månaden. Skulle i så fall skriva kontrakt ett år. Erbjudandet kommer från killen jag hyr den här lägenheten av, som bestämt sig för att åka utomlands. Vad tycker ni? Jag är nog på. Ds.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag sitter också uppe inatt, Matilda, fast helt frivilligt. Följer nämligen ett oerhört spännande val på andra sidan Atlanten. Man kan naturligtvis inte ligga och sova en natt som denna.

2008-11-05 @ 04:34:04
URL: http://tramptass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0