tilla 3.0

Idag har jag uppdaterats från tilla 2.1 till tilla 3.0 - lite snyggare lite bättre. Jag och Michaela tog en shoppingvända på Götgatan och handlade upp alla pengar vi inte hade. Jag hittade äntligen en snygg vinterjacka. Jag är så nöjd med mitt köp att jag har gått runt i jackan här hemma och bara känt mig rätt. Har köpt nytt blekningsmedel också, så efter ikväll är jag förhoppningsvis blond istället för orange och lila, som nu. Inte helt blond såklart, utan som vanligt. Oj, vad tråkig jag kände mig när jag skrev "som vanligt". Det är verkligen tid för en förändring, men jag trivs ju så himla bra med håret äntligen, att jag är rädd att jag aldrig blir nöjd igen om jag klipper av det och färgar det - vilket jag borde göra. Visade Michaela bilder på mig från gymnasiet igår kväll, hon gnydde och gnällde om att jag passar såå bra i kort hår. Jag är tveksam, minns bara alla mornar när det stod rakt upp och jag inte lyckades brotta ner det.

Snart ska jag iväg och kolla på lägenhet. Håll tummarna för mig! Håll tummarna också för att datorn snart accepterar kameran igen så jag kan visa er bilder på mitt nya jag.

All kärlek,
C


Kommentarer
Postat av: lindaa

nyfiken man blir på jackan...man kan inte hoppas på en bild framöver?=) att vara riktigt nöjd över ett klädköp kan vara den skönaste av känslor :)

2008-11-09 @ 18:28:26
URL: http://hemlighetenskammare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0