UR

Förkylningen vann över arbetsmoralen. Vaknade vid halv åtta och förstod att jobba inte direkt var att tänka på idag. Huvudet är som ett bowlingklot, känns som om hela hjärnan är full i snor. (Okej, inte helt fräscht jag vet!) Resultatet är att jag är hemma, käkar nyponsoppa och kelar med katten. Kunde inte somna om heller, utan har legat kvar i sängen med katten på magen till tio, då jag var så understimulerad att jag tog mig upp till datorn. Saknar min lilla iBook, inget ont om min håriga katt men det hade varit trevligt att kunna ha datorn i sängen. Gött att ligga o glo på tv hela dagen, kanske ni tänker. Då vet ni inte att jag bara får in SVT1 och att den förbaskade kanalen har sänt samma nyhetsreportage om och om igen sen imorse. Nu är det UR och jag kommer antagligen att kunna prata flytande finska innan jag kommer till jobbet imorgon.


C


Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig!! :)

2008-11-03 @ 15:05:47
URL: http://stort-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0