Onsdag

Förr eller senare måste ju trenden brytas. Nu skedde det förr. Idag försov jag mig och hann inte gå till jobbet, fick ta tvärbanan istället. En enorm besvikelse, jag var så fullt och fast inställd på att gå hela veckan. Om jag gick hela veckan skulle jag belöna mig själv med att köpa en skiva, nu får jag vänta till nästa vecka och se om jag klarar hela den veckan istället.

När jag kom till praktiken hade jag inget vettigt att göra, så jag streamade 300 affischer. När jag gjort drygt 250 affischer upptäcker jag att det står Måndag istället för Fredag innan datumet. Jahopp. Bara att riva bort allt man gjort, kopiera upp nytt och börja om. Avståndet till att ge efter och springa ner runt hörnet och köpa en chokladkaka att tröstäta var hårfint. Sen fick jag andra nyheter och dagen blev mycket mycket bättre.

Ikväll är jag så trött att jag har svårt att hålla ögonen öppna. Ska faktiskt gå o lägga mig nu. Larvigt kan tyckas, men jag måste vara laddad inför morgondagens promenad.

Vi ses
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0