Säkert!

"Fallera. Varför faller vi aldrig
Fallera. Bara lite i taget
våran lägenhet, vi har
precis lagt om golvet
det tog så lång tid, jag orkar inte riva upp det
"
- A. Norlin, Stetoskop



Oscar kom förbi ikväll. Vi har legat i soffan och glott på film och ätit choklad (och glass). En perfekt fredagskväll, jag var alldeles för trött för något mer avancerat än så. Enda tillfället jag varit utanför dörren sen jag slutade jobbet kl 15, var när jag köpte chokladen. Choklad, glass och så lite blötmat till katten. Hon får alltid blötmat på fredagar.

Imorn ska jag göra absolut ingenting. Kanske läsa en bra bok, laga mat och dammsuga. Kanske tvätta. Göra fint och ta det lugnt. Gå en sväng om vädret är okej. Men först ska jag sova.

Vi ses,
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0