Surkärring


Jag är på så jävla dåligt humör idag, det är helt sanslöst. Går runt som en tjurig bomb och bara väntar på att få spöa skiten ur någon. Detta trots att jag bemödat mig med att försöka göra en panda boll. Eller kanske på grund av det. Att dagen började med att jag misslyckades med min pandaboll. Nu är håret mest tovigt.

Gick nästan rakt in i Markus Krunegård på väg från jobbet. Han tittade på mig med en skum blick som gjorde mig helt paff. Kom på när jag gick vidare att det kan ha haft att göra med att jag hade jacka från sommarturnén på mig. Eller så inbillade jag mig bara.
På tal om Markus Krunegård ska jag, Jackie o Teresa (o Lina?) se honom i Norpan på torsdag. Ska bli grymt roligt. Sen blir det Lasse Lindh i Linköping på fredagen. Panghelg.

Ska åka ner till Norpan imorn men ingen är hemma och har tid med mig så jag överväger att åka ner lördag morgon istället.

Lärdom sen igår: Det är smidigt att planera sitt liv efter sig själv och sina förutsättningar. Vad någon/några andra väljer att göra med sina liv, vad de tycker eller tänker, kan man inte anpassa sig efter. Låter banalt, men sannerligen en sanning för det.

C

Kommentarer
Postat av: sandra

jag är i norpan i helgen! jag har tid med dig! call me! om du vill.

2008-10-23 @ 22:25:47
URL: http://accordingtosandra.wordpress.com
Postat av: Lina

Jag ska till Norrköping imorrn :D Puss

2008-10-24 @ 00:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0