Utmaning antagen



Jag har blivit utmanad av Linda och bangar såklart inte.

Regler:
¤ Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
¤ Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
¤ Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
¤ Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

7 saker om mig själv:
1. En gång när jag var kanske 10 år ringde jag Mia, min bästis och frågade om hon ville följa med min familj till Öland. Hon frågade sin mamma och kom tillbaka i luren med frågan "Jag får men mamma undrar vilka dagar vi är borta" och jag svarade som min mamma instruerat mig: "Vi åker härifrån om 45 minuter ungefär, så vi är hos dig om en timme".
2. Jag har sett Lars Winnerbäck spela live 64 gånger sen mars 2003.
3. Jag blir jättelätt kär, men har nog varit kär riktigt på riktigt tre gånger.
4. Innan min fantastiska iBook Indira kraschade räknade jag ut att jag använde datorn (det här var visserligen nära inpå Ordkrig) mellan 8-16 timmar om dagen
5. En genomsnittlig dag tar jag emot någonstans mellan 20-25 sms och skickar ungefär lika många.
6. Jag älskar feel good-litteratur och -film. Jag är helt fäst vid Emma Hambergs och Marian Keyes böcker.
7. Jag är en del av poesigruppen Dödsstjärnan i Norrköping.

Jag utmanar: Teresa, Johanna, Lina, Michaela & Sandra (fler kom jag inte på, tyvärr)

C

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt! Vacker bild och intressant information =)

2008-10-27 @ 23:25:12
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0