Himmelriket 1 sep

Dagens tre faktorer som skulle kunna skapa himmelriket är nog

1. En lång, varm kram
Träffade en vän jag inte sett på länge, på Popaganda. Först fick jag en kram för att vi inte setts. En snäll, varm kram. Sen gick jag tillbaka lite senare, då fick jag en till. Jag hade kunnat komma o gå till honom hela kvällen för att få fler. Till slut kom jag på mig själv med att inte släppa. Liksom kramp-kramade honom tills han nästan höll mig ifrån sig o sa "tilla, bob hund har börjat spela, gå dit!". Jag nickade, men fortsatte krama honom krampaktigt tills han snällt men vänligt sa att han behövde jobba vidare. Han var en bra kramare. Sådana kramar får plats ett idag.

2. Att ha bestämt sig.
Inte om en specifik sak, utan om allt jag går och funderar på. Vart jag vill bo, vem jag vill vara och hur jag vill planera mitt liv. Att ta ett beslut och stå fast vi det, och framför allt att tro på det beslutet.

3. Princesstårta?
Gärna ihop med vän.

C

Kommentarer
Postat av: Linda

tre härliga faktorer...

2008-09-01 @ 17:46:14
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

oh, jag vill också äta prinsess tårta! det kan vi göra snart :)

2008-09-01 @ 20:48:06
URL: http://stort-liv.blogspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0