Himmelriket 10 september

Idag har varit en tråkig, grå, medelmåttig dag. En riktig bajsdag om man ska uttrycka sig så. Idag är det svårt att tänka sig vad som skulle kunnat göra dagen till ett himmelrike men kanske

1. Sjuka mängder choklad. Helt absurda mängder.

2. Att ha sovmorgon imorgon. (Lite underligt, eftersom jag hade sovmorgon imorse. Men ändå.)

3. Ren lägenhet.

Nu ska jag gå o kolla Scrubs. By the way, jag har ätit upp alla sura döskallar. De var slut redan i förra veckan. Det ni...

C

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, bra kämpat med de sura döskallarna iallafall =D

2008-09-11 @ 13:24:19
Postat av: Johanna

GET! jag saknar dig, vi måste ses snart! Och då kan vi äta absurda mängder med chocklad. Jag bangar aldrig chocklad svull.

2008-09-11 @ 20:56:27
URL: http://stort-liv,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0