Lägesrapport



Bloggandet ligger lite risigt till nu i veckan: Imorn beger jag mig upp till Årsta igen - utan Indira. Eventuellt bloggande blir alltså någon slags bonus. Har letat fram en gammal laptop från 98. Den är flyttbar och inte bärbar och vägrar veta av mitt mobila internet. Jag ska kela lite med den, så får vi se vad som händer...

Tips! På lördag 27 september händer två rätt spejsade saker i Norrköping. Det händer egentligen rätt mycket spejsat, det är nämligen Kulturnatt. Kvällen då Norrköping visar sig från sin bästa sida! Inte mindre än TVÅ år (i rad dessutom, dock många år sen nu) har jag fått ragg på Kulturnatten! Det ni!

Hur som helst: Vi bjuder på poetry slam på Stadsbiblioteket kl 19-21. Sen kl 21.30 och nån halvtimme framåt uppträder Dödsstjärnan (alltså jag, Jonas och Martin) på Grammofon. Kom kom kom! Allt är gratis, såklart!

I övrigt? Jodå. Ordkrigandet är över. Lite tomrum men inte så farligt. Mycket efterarbete att göra, budgetar som ska fixas iordning och kvitton som ska nitas på papper. Ska göra lite nu innan jag somnar, resten tar jag med mig till Årsta. Montys Loco spelade i lördags, helt sjukt bra! Lina och Johanna kom förbi och kollade hela kvällen, också sjukt bra. Det var så länge sen jag såg dom...

Det har hänt mycket saker idag, men allt kan inte publiceras på bloggen. Ni får hålla ut, förr eller senare vet hela världen.

Den varmaste kärlek,

C

Kommentarer
Postat av: tindraz

Du missade att Lasse Lindh har turnépremiär 27:e på kulturnatten!

2008-09-22 @ 07:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0