Ordkrig

Nu är det två dagar kvar till Ordkrig. Ett och ett halvt dygn, närmre bestämt. Jonas viker programblad och jag mailar funkisar. Ikväll har det varit hemligt tacoknytis här hemma. Bjöd in Jonas kompisar som glatt kom med grönsaker och leenden och gjorde en fin kväll. Jag har lagt Ordkrig på Jonas födelsedag, så det var inte mer än rätt att kompensera med ett hemligt födelsedagspartaj.

Imorn är sista dagen att förbereda. Ska dessutom flytta min ponny till nytt stall. Blir nog bra, men stressigt. Underligt att man kan ha ett halvår på sig att förbereda ett arrangemang och ändå ha panik sista dygnet. Fast inte panik än, i och för sig. Än så länge bara lite stress.

Vi ses på Ordkrig?

C

Kommentarer
Postat av: Linda

Känner igen fenomenet mycket tid men ändå stressigt. Är nog rätt mänskligt! Lycka till med Ordkriget...hade det varit här i Umeå hade jag nog gått dit för å bilda mej en uppfattning om vad det är, men nu känns det lite omotiverat långt bort :)

2008-09-17 @ 13:11:50
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, vi ses där! :D

2008-09-17 @ 13:58:16
URL: http://stort-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0