April

Ett brev. Skickat från mig. Iväg, nu. Hej hopp ut i cyberrymden.

Idag på lunchmöte pratades det om Varbergs fästning och om hur dåligt väder det varit när LW spelade där i somras. M googlade direkt såklart och upp på skärmen inför hela personalstyrkan (från min blogg dessutom) visas den hemska bilden på mig när jag precis blivit dränkt av vatten från scentaket. Jag kunde inte annat än högt och tydligt säga vad de flesta redan konstaterat: "Ja, det där är jag det".

Köpte en sänglåda på Ikea efter jobbet. Sen hem och dammsög. Duktig flicka. Åt mat. Duschade.

Sen i förrgår kväll äter jag inget socker och dricker ingen läsk. Detta efter att under dagen i förrgår ha druckit ungefär 3 liter cola, ätit en påse godis och en plåt kakor. Har dessutom problem med musklerna och när jag kom till jobbet igår morse hade L mailat mig en artikel där det spekulerades kring att socker kan påverka muskelvärk åt fel håll. Nu är det alltså stopp. Inget socker förrän 30 april igen. Har istället utvecklat en läskig relation till Pågenlimpa, som innehåller -just det- sirap.
En följd av jag undvikit socker gjorde att jag efter första dygnet var yr, hade svettningar och mådde allmänt konstigt. Jag är alltså på socker-avgiftning...

C

Kommentarer
Postat av: sandra

gud vad lustigt, jag är också på sockeravgiftning sen i förrgår. fast min resulterade i migränliknande huvudvärk. det är nog bra för oss att vara utan ett tag. :)

2009-04-02 @ 00:24:57
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0