Landsflykt

Jag glömde säga hejdå. Jag lämnade landet. Se det här som ett vykort;



Hej!
Jag är i Amsterdam och lever gott. Tommy och jag cyklar runt hela dagarna på en cykel som stulits från München. Oftast cyklar vi vilse. Idag åkte vi kanalbåt och åt pizza. Sen gick vi vilse. Det gör ingenting. Bussen är fin och vägarna är breda. Jag kränger tröjor på kvällarna fast jag inte behöver. I Schweiz såg pengarna ut som i monopol och jag gick vilse i Bern. Tyskland tog emot mig med 24 grader i tisdags. Jag har tappat veckodagarna men vet att jag är på väg hem när vi lämnar Paris om några dagar. Jag är i Paris när folk omkring mig pratar franska. Nijmegen är en stad i Holland.

Kärlek,
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0