Rastlöshetens drottning

Åka tidigare kanske. 24 grader i Dresden sa min finaste busschaufför i telefon idag. Han gnällde för att det var för varmt. Jag tyckte inte synd om honom. Jag gick in på Ryanair istället. Det känns bra att söka enkelbiljetter. Balansgången mellan att vara sjuk i huvudet och bara en glad impulsiv skit är himla tunn. Det tog mig tre timmar att skriva ett mail och fråga om jag kunde komma. Nu väntar jag på svar från en som jag tycker otroligt mycket om.

Idag var jag kvar en timme extra på jobbet. Jag vet inte varför. Jag hade roligt. Imorgon är det Melissa Horn på Nalen. Jag har några problem att lösa innan dess. Det löser sig, som Timbuktu skulle ha sagt.

15 dagar utan socker. 16 snart. Jag är fan så jävla bra.

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0