Borås

52 minuter kvar till middag, kurrar lite i magen. Helkonstig läsk idag, dricker Berra Bus som smakar socker och är blå. Har postat allas kort från orten. Vykorten är så poppis att de är skrivna och lagda vid min dator för att postas innan jag ens hinner hitta dom.

Killen med lägenheten ringde idag och meddelade att han höll på att röja det sista och skulle städa ur lägenheten hela dagen imorgon. Det kändes verkligen lugnande. Nu hoppas jag verkligen att han håller vad han lovar och att det är fint när jag kommer hem. Mina möbler kommer upp ("kommer upp" - som om de går upp av sig själva...) på tisdag. Är ledig måndag/tisdag från turnerandet och går i skolan istället. Tenta i marknadsföring på måndag och jag har inte köpt boken = goda odds för att hoppa tentan och skriva omtenta senare istället. Vi rullar mot Karlstad natten mot onsdag.

Har haft nån slags frossa hela dagen, gått med tjock tröja och stickad tröja ovanpå. Att bli sjuk nu = inte okej. Jag är inte ens frisk från förra omgången än...

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0