It's a new secret...

Svårt att sätta orden idag. Jag ser ett par ögon när jag blundar, men jag har sovit för lite så tankarna snurrar runt som en väderkvarn. Idag har jag kört bilen väldigt väldigt fort ner till Nyköping. Utvecklingssamtal (!). Verkade som att jag utvecklats. Det är ju positivt. Sen lite lugnare körning ner till Norrköping. Mat. Hästarna. Olga såg nöjd ut över att jag dök upp. Senan snusade mig i ansiktet, andades försiktigt på mig för att se om jag var jag. Hämtade skidor hos Oscars föräldrar. Åkte vidare och blev bjuden på trerättersmiddag och åkte hem till mammas tv-soffa. Imorgon är det skola för första gången på två veckor. Vid tolvslaget rullar vi vidare med turnén. Blir grymt.

C

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu har jag inte skrivit här på ett tag, fy mej! Vad äre för turné du gör? Har det med skolan å göra eller är du färdigutbildad? Har inte hängt med i svängarna riktigt :)



Sov gott!

2009-02-11 @ 00:34:18
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/
Postat av: tilla

Jag åker turnéledare för Anna Ternheim. Jag är inte färdig i skolan utan gör det som kombinerat jobb o praktik :)



Kram.

2009-02-11 @ 13:34:42
URL: http://dontblamecruella.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj va häftigt!! Hon ska ju upp hit till oss å spela (umeå alltså)...har en kompis som jättegärna vill gå på hennes spelning så kanske befinner vi oss på samma plats under samma spelning återigen :)



Lycka till med turnérandet!

2009-02-11 @ 22:50:28
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0