En dag

idag = feber och soffa hela dagen. inte hungrig, inte törstig, äcklig smak i munnen, illamående och huvudet är hemskt. och så ältar jag och gnäller och vet inte hur jag ska ligga. en jävla skitdag, ärligt talat.

men: jag har betalat in första hyran till lägenheten i aspudden så nu är vi väl typ i mål. hoppas jag. imorgon måste jag vara i nyköping 9-15 oavsett tillstånd. yeah.

olga är enligt uppgift (jag har inte kunnat vara i stallet idag pga feber. bajs.) förbannad över att hon inte får gå ut i hagen. det är bra. då har smärtstillande hjälpt lite.

vi ses,
c

Kommentarer
Postat av: sandra

uschan! krya på dig!

2009-01-22 @ 22:39:36
URL: http://accordingtosandra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0