Fredag igen

Hemma med morsan och Hugo och Funny och en stor påse chips. Godis, cider och Let's dance. Undrar vad mer man kan begära av en fredagskväll...

Dagen gick fort. Glömde telefonen hemma, verkar ha blivit min nya grej. Åkte till stallet och var där tills jag kände mig klar. Utan telefon har jag ingen som helst tidsuppfattning. Drygt två timmar tror jag. Var ute och gick med gamla tanten, sen ute och gick med lilla grabben som fick ha tömkörningsgjord på sig för första gången. Ögonen var stora som jordglobar, men de är de ju i nästan alla situationer. Olga har fått en son som ser ständigt förvånad ut.

Martin har bjudit med mig på fest i Linköping imorgon. Min erfarenhet säger att Linköping är en bra stad att hitta söta killar i, men att de söta killarna över lag är svåra att behålla. Vi får väl se. Det blir en rolig kväll ihop med Martin.

Vi ses,
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0