I ett nötskal

Telefonen ligger på bänken bredvid spisen. Jag sitter på tåget mot Stockholm. Kombinationen är sådär och jag är väldigt tacksam att jag tog med mig datorn upp fast jag tyckte det var lite nördigt. Nu har jag med hjälp av msn rett ut Teresas portkod. Bra. Har skrivit hennes telefonnummer och portkoden på handen och känner mig lite som ett barn. Om jag tappas bort, ring Teresa.

Mamma skrev nyss på msn att karln som var rätt bra men som plötsligt inte alls var bra var bra nu igen för nu skulle han visst komma dit o fika. Hennes väninna visste vem det var och har sagt till henne att han är såå trevlig. De andra karlarna som min mamma träffar är rätt puckade, om man får uttrycka sig så. Sega jävlar som aldrig bestämmer sig och aldrig hör av sig när de ska. (Fick plötsligt en skarp insikt om min egen livssituation... Uh, den är lika min mammas...) Jag tänker hålla en tumme.

Nästa Vagnhärad.

Vi ses,
C

Kommentarer
Postat av: jaqueline

hAha!

du är så bäst :p

2009-01-10 @ 21:26:49
URL: http://jaqueline.myblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0