Linköping

Fest i Linköping med Martin. Närmare bestämt studentfest hos "Jonas med dreads" (även kallad "SnyggisJonas") i Ryd. En lägenhet full med glada studenter som överlag var
1. kille
2. nånstans 23-28 år gammal
3. pluggar/pluggat teknisk biologi
4. öldrickare
5. engagerad i en diskussion (alternativt monolog) om något ämne som jag inte vet någonting om, och mer än en gång var ganska tacksam över att jag inte vet något om.
6. skäggig eller med konstig frisyr (sammankopplat med punkt 3, verkar det som)

Nu låter jag lite bitter, men det är inte min mening. Jag hade trevligt och ångrar inte en sekund att jag åkte ner till Linköping. Kul att träffa Martin. Jobbade 11.30-19.30 och ska jobba 11-16 imorgon så ska försöka sova en blund.

Hej hopp,
C

Kommentarer
Postat av: Eliza

haha, typiskt teknologfest med andra ord. :P konstiga typer dom där.. :P

2009-01-21 @ 08:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0