Puss



Jobbade 11-15:30, sen åkte jag till syrran. Min yngsta systerdotter Felicia fyllde nämligen 2 år den 11 januari och skulle firas. När jag kom dit var kalaset i full gång. Syrran har fyra ungar; Alexandra -94, Sebastian -98, Cornelia -99 och så lilla Felicia -07. Felicia har jag av olika anledningar inte träffat så mycket och hon är väldigt reserverad av sig. Hon gillar inte min bror och mig gillar hon verkligen inte. Hon vill inte hälsa när jag kommer och tittar skeptiskt på mig när vi är i samma rum. Idag var hon lite tryggare när hon var i sin egen hemmiljö. När jag skulle gå ropade Connis "Kom nu då och krama Matilda hejdå" och Felicia kollade lite skeptiskt på mig, sen kom hon o gav mig en kram. "En puss också!" sa Connis och efte en ännu mer skeptisk blick började hon puta med munnen, sen siktade hon en stund sen fick jag en blöt puss rakt på munnen. Herrejösses vad varm jag blev i hjärtat.

C

Kommentarer
Postat av: Tindraz

Akta dig, de är beroendeframkallande!!

Ser ytterst oskyldiga ut, men icke!

2009-01-18 @ 22:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0