Shake that ass

Ikväll har jag skakat rumpa ihop med Tim, Teresa och goda vänner till henne. Sjukt roligt faktiskt. Jag är inte den dansanta typen, jag är snarare den som hellre sätter sig vid ett bord nånstans och pratar istället. Inne på Cliff Barnes fanns inte det alternativet. Fullt in i minsta hörna och alla dansar till gamla låtar som till och med jag känner igen. Det stället hoppas jag att jag kommer tillbaka till någon mer gång. Jag hade glömt hur roligt det är att dansa.

Nu käkar vi (Teresa och jag) chips och suckar av trötthet. Ska snart slockna i den mjuka, stora dubbelsängen.... Oh.

C

Kommentarer
Postat av: Tindraz

Sjukt rolig var det. Sov gott darling! ;)

2009-01-11 @ 02:26:02
Postat av: Alina

Nattinatti:)

2009-01-11 @ 02:28:04
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Sofia

hehe gamla låtar är det bästa!

2009-01-11 @ 02:32:01
URL: http://sgek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0