today...

igår kväll smet vi från festen och hem till hans lägenhet som hade te och spotify och skivor i precis rätt former och färger. sverige sämsta djs fast vad gör väl det. finaste kvällen på så länge och han lika nördig som jag på musiken och teet och för fjärde natten i rad sov jag nästan inte alls. fina kvällen blev natt och jag vågade nästan inte röra mig. han så vacker att sinatra skulle fallit. när jag öppnade ögonen skrattade han redan och han är ju som vackrast när han skrattar.

tog pärlan ner till skolan och var observatör vid intagningsproven för blivande KYM09 fram till halv nio ikväll. messade mia nån gång på dagen. hon är ju fin men alltid så dömande. verkade anse att det är kört för mig nu. jag blev ledsen och ägnade en stor del av dagen åt att tänka att allting antagligen hade gått åt skogen. sen ringde han och då kändes de tankarna väldigt verklighetsfrämmande. konstigt hur tankemonster bara växer sig större och större om man inte stoppar dom.

jag är så sömnig. imorgon ska jag till älskade ponnyn. nu ska jag försöka betala lite fakturor innan jag slocknar.

puss.

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till med det/den som gör dig lycklig:)

2009-06-09 @ 01:09:03
URL: http://hemlighetenskammare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0