Dödsstjärnan


Idag har jag hängt med Dödsstjärnan. Jag gillar dom (oss?) så sjukt mycket. Meddelade på scenen att vi är lite som BWO. Verkade som om jag glömt att nämna för övriga två att jag tycker det, för de började skratta på ett förvånat sätt. Men det är ju så; En skäggig kille, en snygg långhårig kille och så en brud. Sjukt likt.

Jonas och jag köpte med tårta till Martin utan att riktigt veta varför. Jonas hade dåligt samvete för att han inte hälsat på Martin i nya lägenheten tidigare. Kanske var det därför. Jag hittade Pulp Fiction för 49 kr på Ica i samband med tårtköpet och slog till. Nu kan jag kolla min nya look-alike hur ofta jag vill. Har jag nämnt det, förresten? Jag har klippt lugg och ser numera ut som Mia Wallace i Pulp Fiction. Hur bra som helst.

20.30 stod Dödsstjärnan på scen på Elsas hus. Rolig läsning. Vi läste (alltså) under Earth hour och hade därmed bara tända ljus på scenen = svettigt men vackert. Jag hade kvällen till ära plattat håret lite extra för att se extra ond ut. Ska aldrig mer le, istället se ond ut och börja bära vapen.

När jag skulle lämna av Jonas i Norpan erkände han att han inte kollat listan på prylar (kändes lägligt att ge honom första tjing) eftersom han lagt in min blogg i filtret som stoppade porr/andra olämpliga sidor. Han kom dessvärre inte ihåg hur han skulle få bort den därifrån och kunde därmed inte kolla listan på grejer. Egentligen är det ju tragiskt, men är det något Jonas och jag gör bra ihop så är det att skratta. Jag skrattar tills jag gråter. It's all so funny until it's not.

Nu är det sömn. Godis och Pepsi står på nattduksbordet ihop med en tallrik halväten potatisgratäng. Jag pallar inte borsta tänderna utan slocknar nu och håller tummarna för att jag hinner upp i tid att borsta rejält innan årsmötet kl 13 imorgon.

Kärlek,
C

Kommentarer
Postat av: Linda

självklart hoppas man på en luggbild ;)

2009-03-30 @ 13:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0