Fotomodellslördag


Idag väcktes jag av ett sms från Teresa som hade läst mitt nattjat och ville ut och gå hon också. Efter oändligt mycket krångel och svårigheter att komma iväg möttes jag, Teresa och Lina vid Skanstull och tog promenaden ner till Årstaviken för att vandra lite och framförallt för att fota. Teresa lovade mig för länge sen att fota mig (eller som hon förklarade för Lina "en gång var Tilla söt och jag tänkte att man borde ta ett kort"). Nu blev det äntligen av. Vi hade tre roliga timmar där vi klängde i träd, balanserade på flotte och hängde i lyktstolpar. Efter två timmar gick vi till Vurma och fikade. Morgan Alling klev in genom dörren och jag kom helt av mig i det jag berättade för Teresa och kunde bara titta ner i bordet. Han tittade lite konstigt på mig, som att han kanske undrade varför jag smygkikade på honom hela tiden. Eller ja, han förstod väl varför men liksom bekräftade att han såg att jag tittade på honom. Igår var han i min tv, idag framför näsan. Underligt tyckte Let's dance-tönten Matilda.

Tjatar på Teresa nu för att få se bilderna men Teresa har (föga förvånande) viktigare saker att göra först. Hmpf.

C



Kommentarer
Postat av: Teresa

Sötnos! Tålamod är en dygd! Puss.

2009-03-21 @ 21:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0