Norrköping

Gick och la mig typ vid 01 igår, då var vi några mil från Oslo. Sen ångrade jag mig. Tog min kudde och gick ner och satte mig bredvid vår fantastiska busschaufför och blev sittandes där till 03 när vi passerat landsgränsen och var i Sverige igen. Sov tills vi var framme i Hornstull vid 9.30. Tog mig till Aspudden och hämtade katt och bil. Kl 12 var jag hemma hos mamma i Kolmården, duschade och åt. Kl 14 hos morfar och firade 80årsdag. Sen stallet en sväng för första gången på en månad nästan. Jag har aldrig varit ifrån mina hästar så länge förut. Galet. Olga verkade må mycket bättre. Senan var förvirrad som vanligt. Åkte från stallet och blev bjuden på middag och te och glass. Konstigt hur mycket man kan hinna på ett dygn.

Imorgon ska jag sova hur länge som helst.

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0