Torsdag

Idag har jag:
  • Besökt fyra sjunde och åttondeklasser för att prata om poetryslam. Mest av allt gömde jag mig och lät de andra prata. Upptäckte högstadieelevers fascination för klistermärken, trots att det stod "SM i poesi" på dom.
  • Hållt poetryslam för 80 högstadieelever i ett klassrum - och haft skitroligt!
  • Ätit poetpizza med kaosgänget
  • Köpt ett linne som är pinsamt likt det jag köpte sist jag var hemma o tänkte att jag måste gå till New Yorker (hur kan den butiken inte finnas i Stockholm?)
  • Varit hos kiropraktorn
  • Varit hos hästarna; Gått en väldigt kort promenad med ett spattigt, tvåårigt, 350 kg tungt pucko som tycker det är kul att låtsas att han tänker springa hem utan mig. Pussats med Olga.
  • Åkt extra till Krokek för att köpa Pepsi
  • Druckit minst en liter Pepsi
  • Lagt upp min recension på Musicstage
  • Tittat på Plus och Debatt
Vilken dag...

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0