blogga

fan vad vissa människor är bra på att blogga! min blogg blir liksom lätt bara massa blaj om vad jag gjort hela dagarna och det är inte så överdrivet intressant alla gånger.

borde plugga. men vadå borde. jag bara sitter här och tänker att jag skiter i den jävla tentan. men alltså allvarligt talat, det gör jag ju inte.

sm är slut. jag kom hem halv sex imorse o var så uppspelt att jag somnade först halv sju. helt tomt nu. jag kan inte förstå att det är över. som att jag skulle gjort slut med någon jag haft ett långt förhållande med. på baksidan av våra backstagepass kunde man skriva ett citat. jag valde att citera martin johnsson.



ett sista tentaförsök, sen sova.

vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0