funny

klockan är 02.36 och funny har fått syn på en fluga som surrar ovanför sängen. hon tänker eventuellt döda den. åtminstone plåga den. ett stycke katt far runt hysteriskt i sängen. en matte ligger på mage med datorn framför sig fast hon lovat att hon inte ska ha datorn i sängen (utan sova i sängen istället). matten säger "kill, funny! kill!". jonas brukade också uppmana henne att döda, på den tiden det begav sig så att vi bodde ihop. nu är det ungefär hundra år sedan och jag har ändå en tendens till att prata om det som om det var igår.

min arbetsdag idag;
10.30 vakna
11.00 frukost på restaurangen
11-11.30 ringa tre personer, maila iväg lite info
12.00 köra fort in mot stan
12.10 vara tio minuter sen till elizabet
13.40 avsluta skolaffischering med elizabet
14.00 fixa sista på deklarationen
14.30 äta
15.30 möte i nyköping med personalansvarig för sm
16.40 hitta skattekontoret i nyköping, lämna deklaration
18.00 i linköping, bakad potatis på café m
19.30 möte på café m
21.00 bil mot kolmården
22.00 hemma
22-23 matlagning, äta, duscha
23-02.30 jobba sm

imorgon kl 11.30 börjar jag jobba på restaurangen, har lovat morsan att hjälpa till 11.30-22. sen ska jag försöka skriva slutrapport efter det.

funny är inget vidare bra på att döda flugor. hon är dock vänlig nog att ta sats stående på min rygg. jag får skylla mig själv som sover på mage. (eller?)

gick precis med i facebook-gruppen "if you can't fix it with gaffa tape, you haven't used enough". ett relativt säkert tecken på att det är dags att sova.

natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0